2011 10 25

Tele2 mobilus internetas – Epic FAIL

Praeitą savaitę buvau kursuose Klaipėdoje kur žinoma negalėjau likti “be ryšio”, tad įsimečiau ne tik nešiojamą kompiuterį bet ir Tele2 mobiliojo interneto modemą. Prieš tai kelis kart buvau naudojęsis, užsisakęs paslaugą savaitei, ir didesnių problemų neturėjau. Tad gerokai nustebau pirmadienį negalėdamas niekaip prisijungti prie interneto, nors prieš tai, kaip visad, išpirkau už 9 lt paslaugą savaitei. Ir tą ir kitą pabandžius, nutariau paskambint į support`ą ir pasiaiškinti kas čia ir kaip.

Tai ką išgirdau, švelniai tariant, gerokai nustebino:

Mergaitė gana greit konstatavo, kad būtent tą dieną sukakoja 180 d nuo paskutinio papildymo, tad mano sąskaita deaktyvuojama… Aš gerokai žinoma nustebau – juk naudojuosi ne taip dažnai tuo modemu, bet tikrai ne taip senai paskutinį kartą buvau aktyvavęs paslaugas. Tuomet jin dar ten kelis kart dinginėjo iš eterio, ilgai aiškinosi iš kur kojos dygsta ir pagaliau reziumavo, kad, cituoju “papildymas iš susietos sąskaitos NESISKAITO”  (wait)

Taigi sakau, pas Jus yra kelios galimybės užsakyti mob. internetą – padaryti bankinį pavedimą (neturėjau kodu generatorių su savimi pasiėmęs), su ID kortele – kaip Pildyk (nenaudoju) IR priskaitant papildomas išlaidas prie mėnesninės abonento sąskaitos! Tam vėlgi yra dvi galimybės – siunčiant sms ARBA, kas maloniai ir nustebino pradėjus naudotis paslauga, programinė galimybė automatiškai susieti savo internetas.tele2.lt paskyrą su turimu tel. nr. ir jo mėnesine sąskaitą. Tą nuo pat pradžių ir buvau padaręs, pildžiau kelis kart greitai ir patogiai…

O jin man – NE. Siųsti SMS iš mano numerio – galioja, susiejus tą nr ir pildant “direct debit” būdu tiesiog paspaudžiant knopkę savitarnos svetainėje – NE (headbang)

Nu blyn… čia jau pradėjau… juoktis balsu nuo tokios logikos (rofl)

Realybė tokia, kad nuo mano abonentinio nr. nurašyti 9 lt, savitarnos puslapyje juodu ant balto rodo (tą matau brouwsindamas ir papildomas kraudamas litus Tele2 iš savo telefono, per gprs…), kad “Sąskaita galioja iki: 2012-05-17” ar pan., kad turiu aktyvavęs internetą savaitei, turiu 1GB duomenų srauto, o man paslauga realiai neveikia ir vienintelis turimas paaiškinimas – “Jūs NE TAIP papildėte, tai NESISKAITO papildymas, kai tiesiogiai nuskaitoma nuo sąskaitos“… “o kai siunčiu sms su suknistais kodais, kad nuskaičiuot nuo TOS PAČIOS sąskaitos – tuomet skaitosi?”… “Taip…” :D :D

Na tiek to sakau, dovanoju jums tuos 9 lt ir atsisveikinu. Realiai galvojau tiesiog išmest naxrien tą modemą už 100 lt ir niekad nebesinaudot tokia “nedadaryta” sistema. Bet ir taip ir kitaip žiūrių – na be interneto niekaip, reikalai, darbai stringa, o mokomajame batalione kitos galimybės prisijungti nėra… Tai vakarop išsiunčiau dar ir tą prakeiktą SMS ir… o šventa karve!, po kokios valandos internetas teikėsi atsirasti! Žinoma apie “greitį” nevertą nė kalbėti, bet vis šis tas gavosi apsitvarkyti. Taip veikė kelias dienas ir, nei išnaudojus MB, nei praėjus savaitei, penktadienį vėl dingo be žinios – kiek jungi modemą, rodo, kad prisijungia ir po sekundės automatiškai atjungiamas nuo tinklo…  (swear) Cirkininkai ple…  (puke)

Šiandien prisiminęs šį epinį absurdą, specialiai nepatingėjau pasižiūrėti dar kartą jų pačių puslapyje nurodomas papildymo sąlygas ;)

“Pasipildyti sąskaitą galite keliais skirtingais būdais, tad tikrai išsirinksite Jums tinkamiausią:

1. Su ID kortele.
2. Internetu. 
3. Mobilaus papildymo būdu. 

Apmokėti užsakomus mobiliojo interneto paketus galite ir per savo TELE2 arba PILDYK sąskaitą. Jei esate TELE2 arba PILDYK klientas, savitarnos svetainėje galite susieti savo turimą TELE2 arba PILDYK numerį (-ius) su mobiliojo interneto sąskaita. Tokiu atveju užsisakomas mobiliojo interneto paketas gali būti įskaitomas į TELE2 mėnesinio apmokėjimo paslaugos sąskaitą virš mėnesio mokesčio arba nuskaitomas nuo PILDYK sąskaitos. Kaskart užsakydami paslaugos paketą galėsite pasirinkti ar norite sumą nuskaičiuoti nuo mobiliojo interneto sąskaitos, ar nuo susietų telefono numerių sąskaitų.”

P.S. Jie ten perspėja, kad “mokomaisiais tikslais” įrašinėja pokalbius. Jei tai tiesa – siūlau išsitraukti 2011 10 17 d. 12 val 19 min prasidėjųsį ir 17 min 11 sek. strukusį pokalbį, ir atsispausdinus pasikabinti kaip savo kompanijos kvailumo viršūnės įrodymą ;)


Įdomu ir naudinga    komentarai 3


komentarai 3

  • Kai prasitęsinėjau mobiliąją sutartį su Tele2, jie kažkaip itin intensyviai bruko “išbandyti šią naująją paslaugą visiškai nemokamai”… Mergaite buvo daugiau nei įkyri, o gal tiesiog labai jau nuoširdžiai stengėsi tikėti tuo, ką kalba :), taigi paėmiau tą modemą pabandymui.

    Atvažiuoju į Kauną, vieną antrą kartą pabandau, neveikia… Pabandau prie kito kompiuterio.. The same kakis… :) Skambinu, sakau, taip ir taip, neveikia… Kamantinėja, prašo luktelėti, aiškinasi, vėl kažko klausinėja ir taip ilgokokai, kol galiausiai visai netyčia ištariu lemiamus žodžius – aš Kaune bandau juo naudotis (na, ten buvo kažkas tiksliau ir konkrečiau įvardinta, kurioje gatvėje ar pan, nepamenu tiksliai, senokokai buvo, bet esmė, kad Kaune) ir mergaitė net telefono ragelyje, rodos, pamačiau kaip nušvinta – “taigi jis tik Vilniuje veikia!” Susijuokiau balsu taip pat :D padėkojau už nemokamą paslaugą ir pasiūliau į pageidavimų knygą įrašyti, kad pristatydami paslaugą pasirūpintų platesniu jos veikimo diapazonu :)

    Ką gi, būna :)

  • Kaip suprantu sumokėjai už paslaugą, bet ji tau kaip ir nebuvo suteikta. Pasipinigavo truputį telekomunikacijų bendrovė… Jei taip, tai patarimas: nepatingėti ir visą įrašą copy – paste ant word`o. Šiek tiek paredaguotą raštą siųsti į TELE2 centrinę būstinę ir CC pridėti vartotojų tarnybą ir ryšių reguliavimo (berods jie prižiūri šituos veikėjus).

    • Oj, buvau pamirses papostint komentaruose kaip ir oficialu T2 paaiskinima/atsiprasyma ;)

      “Sveikas,

      pasiaiškinau situaciją.

      dėl to, kad internetas po papildymo nesuveikė: reikalas tas, kad nuo aktyvavimo iki paslaugos tiekimo turi praeiti maždaug 10 min. Tiek trunka, kol informacija apie papildymą “apsisuka” apskaitos ir kitose sistemose; po to internetu jau gali naudotis. Sprendžiant iš tavo pateiktų laikų, tu į klientų aptarnavimo liniją skambinai nesulaukęs šio termino; nes matome, kad vėliau tą pačią dieną galėjai naudotis paslauga.

      dėl to, ką tau paaiškino konsultantė: ji tave suklaidino, ir nelabai suprantu, kodėl pasakė tai, ką pasakė. Tai tiesiog nesąmonė. Mes peržiūrėsim konsultantams suteikiamas instrukcijas ir informuosim juos apie šį atvejį, kad tokių klaidų nekartotų.

      Bet kuriuo atveuu labai atsiprašau dėl šio suklaidinimo, tai iš tiesų mūsų kaltė.

      Dabar dėl ryšio trūkinėjimo penktadienį: matome, kad buvo ir daugiau skundų, todėl dar tebesiaiškiname, kokios čia priežastys.

      Ir labai tau ačiū už tą įrašą, pasirūpinsim, kad kiti klientai gautų teisingą informaciją.

      Andrius Baranauskas
      Viešųjų ryšių vadovas / Public relations manager”

Turite ką pasakyti į temą? Komentuokite!