Tinklapis kraunasi...
Susisiekite
//Skuduryno brand`ai

Skuduryno brand`ai

Tie kas keliauja ar bent rimčiau domisi alpinizmu, slidinėjimu ir pan. gerai žino tokius prekinius ženklus kaip „The North Face”, „Mammut”, „Lowe Alpine”, „Everest” ir t.t. (y) bei tokias technologijas kaip „gore-tex”, „vibram”, „cordura” ir ką jos pasako apie gaminį. Besidomintys ir perkantys žino ir kiek tai kainuoja. Čia ne D&G („dūra gariūninė”) fufaikę nusipirkti 🙂 Kainos šiek tiek skiriasi pagal modeli ir paskirti – ar tai rūbas slidinėjimui, ar alpinizmui, ar kelionėms, bet tuo pačiu kainos šiek tiek panašios ir svyruoja už striukę 400-1500 lt, flisinį džemperį 150-400 lt, pirštines 100-300 lt, kelnes 300-900 lt ir t.t.

The North Face

O tokius pinigus mokėti lengva ranka gali tik seimo narių ir šiaip kokių mafijozų vaikeliai, gal tik porą kartų atsistosiantys ant snieglentės, bet susiperkantys šaltu veidų „Spyder” rūbus už 4000 lt grynais… Visiems kitiems reikia arba ilgai taupyti ir galvoti, kaip čia įsigudrinti susipirkti apranga ir įrangą kelionėms ir pomėgiams, arba rasti gerus rėmėjus ekspedicijoms 🙂

Todėl savotiškai įdomu ir džiugu buvo vėl atrasti dėvėtų rūbų kalnuose paslėptus „perlus”.

skudurynas

Dar prieš kokius 5-8 metus užsukdavau į skudurynus Kaune, nes ten pasitaikydavo rasti kažko kamufliažinio – kariškų megztiniu ar kelnių 🙂 O dabar draugai su kuriais keliaujame, laipome, šokinėjame prieš kurį laiką užsiminė, kad nuvažiavus į Panevėžio turgų randą itin kokybiškos aprangos už juokingą kainą – The North Face striukę (kokybiška apsauga nuo vėjo ir lietaus, kvėpuojanti membrana, puikus pasiuvimo stilius ir kokybė visose detalėse) už… 30 lt ar kalnų tracking`o batus su vibram padu ir gore-tex pamušalu bei ištisinės verstos odos viršumi už 25 lt, kai tuo tarpu tokie patys Zamberlan ar kitos firmos parduotuvėje kainuoja bent 300 lt 😎

Nuvažiavom prieš porą mėnesių pirmą kartą, apėjome, nieko ypatingo neįsigijome (netinkami dydžiai, modeliai, kokybe ir pan.) bet tikrai pamatėme, kad yra labai gerų dalykų už itin mažą kainą. Kaip juokėmės tada, matyt panevėžiškiai ir šiaip lankytojai perka ten tik viską su trim poloskėm ar blizgančiu D&G užrašų 😀

Žinoma paprasčiau kažką sau prisitaikyti kai esi vidutinio sudėjimo, ūgio, tavo batų dydis 43 ir pan. 😀 Todėl su baltų pavydų žvelgiame į draugą, kuris ir prieš kelias savaites nuvažiavęs apsipirko geriausių medžiaginių savybių striukę, kelnes ir dar rado pas sendaikčių pardavėjus… Ferrino overland turistine kuprinę už ten panašiai 30 lt… (rock)

Tik vakar grįžus iš kursų ir mąstant, kad nebe daug laiko liko iki mūsų komandos kalėdinės – naujametės kelionės į pietryčių Europą (Kroatiją ir pan.) su ropejumping projektais, nutarėme jau šiandien vėl pavažiuoti į Panevėžį ir pabandyti susirasti šio to kalnams 🙂

Džiugu, kad bent draugę baigiame aprengti nuo galvos iki kojų – kaip sakiau, gerai tiems standartinio sudėjimo žmonėms 🙂 Per porą tokių „pasikuitimų” skudurynuose ir su draugų pagalba jau turi Ecco turistinius batus, porą slidinėjimo kelnių, porą gerų flisų ir šiandien dar radome puikią, beveik naują Everest striukę su išsegamu flisu, nelaidžią vandeniui iki 2000 mm už 35 lt ir 8848 Altitude Polartec flisą. Na ir sau radau vieną neblogą Everest flisą 🙂 Žodžiu dėka Panevėžio turgaus skudurynų bent mergaitė šiai kelionei jau bus aprengta 3x geriau nei kelionei į Norvegijos fiordus, kur išvis važiavome kas su džinsais, kas su guminiais botais 😀 O dabar speciali tam skirta apranga, kurios parduotuvinė vertė būtų koks 2000 bent litų, įsigytą už mažiau nei 150 lt 🙂 Kažkas neįtikėtino.

Kalnų apranga

• 788 views
  • 7 Komentarai
7 thoughts on “Skuduryno brand`ai
  • Zhucka

Kai prisimenu bet kokias mūsų iškylas į gamtą, pavažiavimą pačiuožinėti pripučiamomis valtimis nuo kalnų (chuckle) ir t.t., ir pan., kur „puošdavausi” elementariausiais džinsais ir šaldavau iki tiek, kad nei kojyčių, nei rankyčių, nei galvytės nebejausdavau, tai visi šie atrasti slidinėjimų, kalnų turizmo rūbai bei brand’ai yra tikra atgaiva ne tik kūnui, bet ir sielai 😉 Mano kūnelis senatvėje už tai padėkos (nod)

• Egle

Labas,

matau , kad šis įrašas rašytas beveik prieš metus, bet galvojau galbūt galėsi patarti. ar dar panevėžyje skudurynuose įmanoma rasti tokių drabužių kuriuos minėjai? nes norėčiau apsirengti slidinėjimui į kurį vyksim šiais metais, bet kaip mačiau parduotuvėse geros aprangos žymiai perkopia mano galimybes.
    tikiuosi gausiu kokį atsakymą 🙂

• Niko

brūkštelkit ir man kur tas skudūrynas randasi ir ar vis dar jis ten yra 🙂 nuvažiuosiu pasikapstyti 😛

• vilma

turiu tokia striuke,as is Panevevezio.Kaina tikrai ne tokia,maziau 100 tikrai. the north face, juoda xl,JaksJones striuke pilka irgi xl. stovis l.geras.originalai.

• EkoLT

Ačiū Dainiui už šį post’ą. Pasiskaitę „aplankėme” „skudurynus” Šiauliuose ir susipirkome membranines kelnes(Frantictal), striukes (Mammut ir kitą membraninę), džemperius (Mountain Hard Wear, Extreme3000), flisus,apatines termo kelnes. Apsirengę išiename pasivaikščiot, tai nerealus patogumas ir ergonomika. Ir visa tai prasidėjo nuo šio post’o perskaitymo… 🙂

• cruxman

Gana kategoriški pareiškimai, o garantijų, kad tu perki ne „poddelką” – jokių;)

• Soldier

Na cia jau kitas reikalas – rekomenduoti pasidometi asmeniskai ir tureti supratima kuo skiriasi originalus TNF ir kiti rubai, nuo visokiu, kuriais uzverstas eBay ir t.t. :)) Tuomet jokiu problemu nekyla.