2011 08 12

Perėjus į „Tele2“ sąskaitos sumažėja…?!

Čia nei reklama nei anti reklama, tiesiog faktai. O išvadas kiekvienas pasidaro sau kokias tik nori :)

Bene 10 metų naudojausi Pildyk be jokių sutarčių – jų nemėgstu iš principo. Už pokalbio minutes mokėjau imho kažkiek brangiau nei “abonentai”, bet išsimokėdavau, paprastai 50-60 lt/mėn užtekdavo per akis. Vienintelis trūkumas išankstinio mokėjimo paslaugos – neveikdavo kai kur užsienyje…

Nuo praeito spalio pasirašiau sutartį, na ir prasidėjo :) Pirma sąskaita ~90, antra ~180 ir t.t. ir pan. Jie gudručiai paslepia senas sąskaitas, tai nebesimato bendros suvestinės, o čia tik pastarųjų 6 mėn įmokos:

Daug daugiau kalbu? Ne atrodo… “Drožiu internetą ar pan?” – irgi ne, tam turiu dar atskirai ir namų, ir darbų ir dar mobilų internetą ir t.t. Tad sąskaitos gana pagrįstai ėmė atrodyti kažkokios “už orą”…

Būčiau nerašęs tokios smulkmės, bet labai kažkaip pastaruoju metu už ausų kliuvo tos jų reklamos:

“Mobiliojo ryšio vartotojai, perkėlę numerius į „Tele2“ tinklą, teigia gaunantys vidutiniškai 37 proc. mažesnes sąskaitas už ryšio paslaugas – tai atskleidė į „Tele2“ tinklą perėjusių privačių klientų nuomonių tyrimas, kurį šių metų gegužę atliko rinkos analizės ir tyrimų bendrovė „RAIT“.

Tyrimo metu 80,3 proc. vartotojų nurodė, kad jų sąskaitos už mobiliojo ryšio paslaugas sumažėjo. Iš jų penktadalis už ryšį ėmė mokėti iki 20 proc. mažiau, ketvirtadalis – nuo 20 iki 40 proc. mažiau, o trečdalis – iki 60 proc. mažiau nei ankstesniam operatoriui. Apibendrinus duomenis paaiškėjo, kad pasirinkę „Tele2“ vidutiniškai klientai sutaupo per 37 proc. ankstesnės sąskaitos dydžio.”

  (fubar)


Dosjė, dienoraštis, asmeninės mintys    Komentarų: 6


Komentarų: 6

  • Sveikas,

    puikus įrašas:)

    PILDYK ir yra Tele2, mes gi reklamoje kalbam apie tai, kad sutaupo perėję iš kitų tinklų. Tyrimai mums irgi tai patvirtina, http://www.tele2.lt/tyrimas_perejus_i_tele2_saskaitos_sumazeja_37_proc.html

    Tavo atveju patarimas būtų toks – pasižiūrėk išklotines, kur daugiausia skambini. Jei Tele2 tinkle – užsisakyk tokias paslaugas kaip Artimųjų ratas arba Šeima ir draugai. Arba, jei tau taip pigiau, grįžk į Pildyk.

    Sėkmės,
    Andrius Baranauskas
    Viešųjų ryšių vadovas, Tele2

    • Heh :) Malonu, kad bent kazkam ne visvien, kazkas seka info apie imones paminejima ir nepatingi bent formaliai atsakyti, kas dar toli grazu nera daznas atvejis lietuviskam verslo “mentalitetui” ;)

      Tingiu as gilintis i isklotines ar tuo labiau uzsisakineti dar aibe visokiu nesmoniu. Gyvenimas grazus ir nekvarsinant galvos del tokiu smulkmenu. Tiesiog kazkaip ant liezuvio galo buvo, tai ir parasiau. Jokie perejimai manes isvis nedomina – vis paskambina kokios mergaites graibancios klientura Bitei ar Omni, daznaiusiai isvis neturi laiko kalbetis, tai greit atsisakai, bet buvo, kad pora kartu pataike ant tokios nuotaikos, kai itraukiau i zodziu zaidima: “klausiate kiek moku uz minute?” – 44 ct. “tai pereikite ten ir ten, mokesite 3сt!!!” – nenoriu :D “Kodel? Negi jums patinka permoketi?!” – man dzin, man is principo nepatinka begioti pagal akcijas ir pazadus. Na mergaite pagalvokite, vat paskambinate jus, as puolu kazkur del 3 ct, po mensio paskambina kita, siulo po 2 ct – man vel pulti pas kita? Tai kokia BLYN verte tokiu belekokiu, belenkaip graibomu klientu? :)) Dazniausia i tai paruostu atsakymu jos neturi :))

      Tad man is principo gerai kaip yra. Tiesiog realiai pastebejau tokia tendencija, kad zenkliai isaugo telekomunikaciju saskaitos po tapimo suknistu “sutartiniu” :) Taip, cia galima iskuist kazka is isklotiniu, kad laisviau pakalbi keliaudamas uzsienyje (Pildyk paprasciau – baigiasi saskaita staigiai paskambinus bunant tarkim Sveicarijoje – baigiasi ir pokalbiai, o T2 sekmingai kapsi ir iki 40 lt uz viena pokalbi :D), tai dar kur iskeliauja daugiau litu. Viskas grazu ir teisinga – gali ismoket – moki. Negalesi – galvosi kazka kitaip. Sekmes.

      • Va tos “graibančios” mergaitės, tėra telemarketingo įmonių darbuotojos.
        Su viena įsitraukiau į diskusijas, pasakiau kokiom paslaugom naudojuosi, sakau atsiųskit el. paštu pasiūlymą. Ji man atsako – nesiunčiame, viskas labai special ir tik jums. Tuomet, sakau, paskambinkit po 3 dienų. Paskambino, o aš turėjau pasiruošęs sąskaitą už naudojamas paslaugas. Panelė išvardijo kainas, ir gavosi taip, kad perėjęs iš bitės į omnį būčiau sutaupęs 10 (!) litų per mėnesį, čia naudojant du abonentus, internetą ir techninį planą nešiojamam kortelių skaitytuvui. Argi čia ekonomija? Ir būčiau turėjęs arba susimokėti baudą bitei už netesybas, arba gali neva sumokėti jie, tačiau tuomet netenku teisės į aparatą už litą, kurį įprastai pasiimu pratęsdamas sutartį. Tokios vat petruškos iš tų bėgiojimų.

  • Vienu ar kitu atvėju aš perėjau iš operatoriaus X, ir gaunu nei kiek nemažesnes sąskaitas, tačiau kokybės prasme, jaučiuosi gerokai nuskriaustas.:(

  • Man nera cia nieko keisto, dabar naudoju TELE2 interneta PrePaid, apgailetina, letas kaip velnias, nieko neimanoma daryti ir kainos nezmoniskos.. pASLAUGOS TIKRAI PRASTOS IR APTARNAVIMAS TAIP PAT. Nemanau, kad pats TELE2 gales ilgai taip gyventi

Turite ką pasakyti į temą? Komentuokite!