Tinklapis kraunasi...
Susisiekite
//Kelionė į Norvegija. 1-oji diena

Kelionė į Norvegija. 1-oji diena

Kagi, rugpjūčio 15-osios trytą prasidėjo mūsų kelionė į Norvegiją. Nemažai planavimo ir pasiruošimo, pirkinių ir pkavimo, galvos skausmo kaip visą tai reiks pasiimt ir kaip išvis ta kelionė seksis 🙂 Bet visą tai jau praeitis. Kiekviena kelionė prasideda nuo pirmojo žingsnio ir jį žengus – daug kas tampa paprasčiau ir aiškiau 🙂

Visų nuotykių plačiai neaprašinėsiu ir nekomentuosiu. Praėjo jau kelios savaitės po kelionės, įspūdžiai susigulėjo, buvo pasverti ir atrinkti iš didelės gausybės. Tad geriau pasimėgaukite tiesiog foto nuotraukomis ir patys kada išsiruoškite į analogišką kelionę. Patikėkite – verta!

Su vienais komandos nariais susitikę Vilniuje patraukėme į Panevėžį. Čia prisijungus dar porai automobilių be ypatingų nuotykių pasiekėme Rygos keltų terminalą.

Keltais yra tekę plaukioti, tad šis pasirodė niekuo neypatingas, bet vis tik plaukiantis jūra, o ne tarkim tik Lamanšo sąsiauriu 🙂 O baltijoje jie „įsigudrina” net nuskęsti… kaip atsitiko „Estonijai” 🙁 O dar mūsų kajutės – antrajame denyje, net žemiau nei automobilių deniai… Kaip juokavome – žemiau skurdo ribos ir labai daug asociacijų su „Titaniku” ir jo žemiausių denių keleiviais… 😀

Atsisveikiname su Rygos krantais

Zoom teleobjektyvais paparaciškai medžiojame kažkokias vietines „olialia” pupytes plaukiojančias jachta 🙂

Geriam alų ir statome svajonių pilis apie būsimą kelionę po fiordus ir gal būt rekordinius šuolius…

Mokom prie komandos prisijungusius naujokus šiokių tokių climbing basic 🙂 Visiems labai linksma, ypač matyt pašaliniams žiūrovams 😀

Pramogos neapsiriboja viešomis aikštelėmis – įsigudriname pasikarstyti po gelbėjimo valtis, ant kaminų ir t.t. 🙂

Prigeriam dar daugiau alus ir kadangi ant laivo denių jau tamsu ir šaltą, linksmybės kraustosi į vidų

Kur barai, diskotekos ir gera nuotaika

O visą gerą vakarą ir puikią kelionės pradžią vainikuoja išsinuomuota sauna ir baseinas 🙂 Nors už 20 eurų valandinį mokestį toli gražu nenumatyta private aplinka, bet kadangi taip gavosi, kad buvome paskutiniai klientai, tai už juokingus 2 eurus nuo kiekvieno apturėjome nerealų laiką 😀