Tinklapis kraunasi...
Susisiekite
//Jūros šventė 2009

Jūros šventė 2009

Jūros šventė visad būna šauni ir įspūdinga, bet šiemet… tai kažkas TOKIO! Dėka „Tall ships races” regatos papuošusios Klaipėdos krantines dešimtimis įspūdingų burlaivių ir šimtais burių:

Atstovėję eilutėje patekome į rusų burlaivį „MIR”, kuris iš pažiūros gražus ir elegantiškas, bet bent man paliko „kičo” įspūdį – visur metalas, laivavirvės nemaža dalimi… sintetinių plastikų ir t.t. 🙂 Anot manęs, matyt konservatoriaus, jei jau burlaivis, tai tik medinis. Arba, kad ir metalu kaustytas, bet vis tik daugelis denio detalių ir takelažo turi būti medis, tikros virvės, varis ir pan, o ne iš plieno ploščių suvirinta „skarbonkė” 😀 Na bet ekskursija buvo gana įdomi, ypač kai kiti laivai buvo „staff only” arba „private party”, tai bent rusai pasidarė sau reklamos 😉

Vėliau dalyvavome šventės šurmulyje, šokome gatvėje, laukėme fejerverkų, aktyviai prašėmės į „Sedov`ą” jungomis ir dar daug kitokių eibių krėtėm… alų midų gėrėm… naktis žodžiu linksma buvo 🙂

Tada paryčiui šiek tiek Melrnagėje pamiegojome palapinėse, o kas tingėjo jas statytis – miegojo tiesiog pajūryje 😀

Papusryčiavę ir pasimaudę patraukėme tradiciškai palaipioti ant šiaurinio uosto vartų bangolaužio:

Po to vėl į centrą, į kruizinių laivų terminalą grožėtis burlaiviais:

Vos vos spėjome su paskutine lankytojų banga pakilti į „Sorlandet” – mokomojo burlaivio su kurio turėjau svajonę šiemet plaukti denį! Gražuolis laivas!

Iš labai arti matėme ir mojavomės su tūkstantmečio odisėjos didvyriais – jachtos „Lietuva” įgula:

Super:

Vakarėjant uostą po truputi palieka svečiai:

Šiaip labai maloniai nustebino labai šauniai sutvarkytas mažųjų jachtų uostas piliavietėje ir kruizinių laivų krantinės – naujos prieplaukos, grindinys, reprezentaciniai elementai, infrastruktūra ir visa kita – pagaliau į uostą ne gėda sulaukti svečių! Ir bendrai džiaugiuosi metai iš metų labai gražėjančia Klaipėda ir matyt šaunia jos valdžia, kuri priima tokius gerus sprendimus kaip nemokama parkavimasi savaitgaliais ir švenčių dienomis ir t.t. Ko niekada nepasakytum apie Kauno valdžią pvz…

Gražų vakarą dar praleidome ant jūros kranto Karklėje

O naktį grįžtant namo į Jonavą stebėjome įspūdingą reiškinį – kai milijonai kažkokių vabzdžių būriais skraidė ant tilto virš Neries upės. Matyt kažkoks jų masinis dauginimasis vyko 🙂